I wanna grow old with you.

Posted: Iulie 8, 2011 in Uncategorized

Degeaba ai primit o noua sansa iar apoi de probleme nu.ti mai pasa.Nu te gandi ca totul va dura la nesfarsit.Las.o in pace cand te zapaceste, dar nu uita ca defapt ea iti arata ca te iubeste.Cel mai bine ar fi sa ne intelegem mereu, e greu , dar pana la urma e frumos,  nu poate fi mereu aceasi culoare roz. De obicei dupa ce pierzi pe cineva totul o ia razna.Incearca sa nu eviti, nu o pierde si pe ea, sa nu te mai ridici.Vei spune din nou ca eu am fost de vina, de parca eu te.am parasit fara niciun motiv, si tot din vina mea ne certam foarte des.Am fost candva ceea ce mi.am dorit, dar nici pe jumatate nu s.a implinit.E pur si simplu dragostea, ce intersecteaza viata ei cu a ta.

Lasă un răspuns

