Only Special.

Posted: Iulie 13, 2011 in Uncategorized

Te iubesc pentru ca ma faci sa rad, esti singura care spune „las ca trecem si peste asta” , ma iei in brate,ma consolezi,ma ajuti sa trec peste toate,esti tu,esti superba,te gandesti la ce ma gandesc si eu,ma asculti,ma sustii,imi dai sfaturi,ai incredere in mine.Te iubesc pentru ca te iubesc. 

Uneori stau si ma gandesc Doamne
Nu stiu cum sa ii multumesc,
Ca m-a intarit: ”Fata mergi inainte,
O sa ai parte si de fapte nu doar de cuvinte!”
Orice ar fi voi fi aici mereu,
Stii bine te poti baza ai sprijinu’ meu,
Mi-ai dat Doamne tot ce-i mai frumos nu se putea
Mi-ai dat speranta s-o traiesc si-o traiesc prin ea
Mi-a fost alaturi zile bune si nopti grele
Cand plangeam din despartiri sau barfe releVreau sa o vad zambind, urland de fericire

Ca astazi cazi,te ridici,maine-ti trece
Sa-i amintesc ca unde-s doi puterea creste
Ca impreuna trecem peste tot
Ca o prietenie trece si prin foc.

Lasă un răspuns

